Τι είναι ο πράσινος καφές ;


Βασιλική  Σωτη                       ......................................................................



Ο πράσινος καφές είναι ο καφές που οι κόκκοι του δεν έχουν ψηθεί. Κατά τη διαδικασία ψησίματος του καφέ μειώνονται τα αποθέματα του χλωρογενικού οξέος (αντιοξειδωτικής πολυφαινόλης). Γι’ αυτό και οι κόκκοι του πράσινου καφέ έχουν υψηλότερα επίπεδα χλωρογενικού οξέος σε σύγκριση με τους ψημένους κόκκους καφέ. Το χλωρογενικό οξύ βοηθάει στις καρδιαγγειακές παθήσεις, στον διαβήτη, στην απώλεια βάρους και σε άλλες παθήσεις.




                  Ιδιότητες :

  •         Αρτηριακή υπέρταση: το χλωρογενικό οξύ επηρεάζει τα αιμοφόρα αγγεία και ελαττώνει την αρτηριακή υπέρταση. Έρευνες δείχνουν ότι άτομα με ήπια αρτηριακή πίεση που έλαβαν συγκεκριμένα εκχυλίσματα από κόκκους πράσινου καφέ 93gr ή 185gr ημερησίως ελάττωσαν τις τιμές τις πίεσης τους μετά από 28 μέρες αγωγής.
  •        Απώλεια βάρους: το χλωρογενικό οξύ στον πράσινο καφέ επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο ο οργανισμός διαχειρίζεται το σάκχαρο στο αίμα και συμβάλει στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού. Επίσης, έρευνες δείχνουν ότι η λήψη εκχυλίσματος από κόκκους πράσινου καφέ 80-200mg ημερησίως μπορεί να προκαλέσει απώλεια κιλών σε ένα διάστημα 12 εβδομάδων. Παρόλα αυτό η έρευνα μέχρι στιγμής είναι προκαταρκτική και ανεπαρκής.


        Παρενέργειες
        και πώς να προφυλαχτούμε από αυτές



    Βάση των περιορισμένων μελετών ο πράσινος καφές φαίνεται να είναι ασφαλής. Σε κλινικές έρευνες δεν αναφέρθηκαν σοβαρές παρενέργειες. Παρόλα αυτά, πρέπει να κατανοήσουμε ότι ο πράσινος καφές περιλαμβάνει καφεΐνη όπως ο κανονικός καφές. Για αυτό και ο πράσινος καφές μπορεί να προκαλέσει παρενέργειες σχετιζόμενες με την καφεΐνη όπως :

  • Αγχώδεις διαταραχές: η καφεΐνη στον πράσινο καφέ μπορεί να επιδεινώσει τις αγχώδεις διαταραχές.
  •  Αιματολογικές διαταραχές: υπάρχει ανησυχία ότι η καφεΐνη στον πράσινο καφέ μπορεί να επιδεινώσει τις αιματολογικές διαταραχές.
  •  Διαβήτης: μερικές έρευνες προτείνουν ότι η καφεΐνη που περιέχεται στον πράσινο καφέ μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που ο οργανισμός επεξεργάζεται τα σάκχαρα. Η καφεΐνη έχει αναφερθεί ότι προκαλεί τόσο αύξηση όσο και ελάττωση στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.
  • Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου: η καφεΐνη στον καφέ, ειδικά όταν λαμβάνεται σε μεγάλες δόσεις μπορεί να προκαλέσει διάρροια και να επιδεινώσει τα συμπτώματα του ευερέθιστου εντέρου.
  •  Γλαύκωμα: η λήψη καφεΐνης που βρίσκεται στον πράσινο καφέ μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση.
  • Μείωση οστικής πυκνότητας (οστεοπόρωση): η καφεΐνη από τον πράσινο καφέ, και άλλες πηγές μπορεί να αυξήσει την ποσότητα του ασβεστίου που αποβάλλεται με τα ούρα. Αυτό μπορεί να ελαττώσει την οστική πυκνότητα. Εάν πάσχετε από οστεοπόρωση, περιορίστε την κατανάλωση καφεΐνης σε λιγότερο από 300mg την ημέρα (περίπου 2-3 κούπες καφέ την ημέρα). Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει γυναίκες με κληρονομικότητα που τους εμποδίζει να επεξεργάζονται την βιταμίνη d φυσιολογικά, θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές με την χρήση καφεΐνης. 

          Έρευνες 

          και συμπεράσματα: 



Οι κόκκοι του πράσινου καφέ περιέχουν καφεΐνη, που αποτελεί ερέθισμα για την απώλεια βάρους. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το χλωρογενικό οξύ προωθεί την απώλεια βάρους με την μείωση της απορρόφησης των λιπαρών και της γλυκόζης στο έντερο, και την μείωση των επιπέδων ινσουλίνης για την βελτίωση της μεταβολικής λειτουργίας. Μια ανάλυση στο περιοδικό γαστρεντερολογικές μελέτες & έρευνα, έδειξε ότι το εκχύλισμα από κόκκους πράσινου καφέ μειώνει το σωματικό βάρος σημαντικά σε σχέση με το placebo, σε τρεις διαφορετικές μελέτες. Αν και η μέση απώλεια βάρους – περίπου 2.5 κιλά – ποίκιλλε (ίσως επειδή και η δοσολογία ποίκιλλε από 180 σε 200mg ημερησίως), οι ερευνητές σημείωσαν τα ανεπαρκή στοιχεία των μελετών και πρότειναν να γίνουν κι άλλες πριν προταθεί το συγκεκριμένο σκεύασμα για την απώλεια κιλών. Παρόλο το θόρυβο γύρω από τους κόκκους του πράσινου καφέ, δεν αξίζει να σπαταλήσουμε χρήματα μας για να επιτύχουμε την απώλεια κιλών, με ένα προϊόν του οποίου τα αποτελέσματα είναι μικρά – το 1 επιπλέον κιλό που έχασε η ομάδα του dr Οz δεν είναι άξιο αναφοράς – και με μακροχρόνια αβέβαια ρίσκα. Αντί για αυτό ακολουθήσετε αυτό που γνωρίζετε σχετικά με μια σταδιακή απώλεια κιλών: μια βασική , απολαυστική διατροφή σε συνδυασμό με σωματική άσκηση καθημερινά. 


                          Δες το video   :          Πράσινος Καφές - Ιδιότητες και Παρενέργειες

                        Διάβασε και     :          Το παραμύθι του πράσινου καφέ.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...