Πόσα Φρούτα και Λαχανικά πρέπει να καταναλώνω


Δημήτρης  Τσιρ.                            .................................................................




Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνες, φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία και χιλιάδες άλλες δραστικές ουσίες που όταν όλα μαζί προσφέρονται στον οργανισμό, δρουν σε συνέργεια και προάγουν την υγεία μας, μειώνοντας σημαντικά τον κίνδυνο διαφόρων ασθενειών.

               Οι άνθρωποι  που καταναλώνουν 
               λίγα φρούτα και λαχανικά 
 
λίγα φρούτα και λαχανικά κάθε μέρα έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να παρουσιάσουν καρκίνο και προβλήματα καρδίας. Οι επιστήμονες λένε ότι για κάθε μερίδα φρούτων ή λαχανικών που καταναλώνει κάθε μέρα κάποιο άτομο, υπάρχει μια μείωση 4% του κινδύνου για καρδιακή προσβολή. Τα ευεργετικά αποτελέσματα της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών είναι πιο εμφανή στο καρδιακό σύστημα συγκριτικά με τον καρκίνο. Οι ευεργετικές επιδράσεις στην καταπολέμηση και πρόληψη του καρκίνου εξαρτώνται από το είδος των λαχανικών ή φρούτων που καταναλώνονται. Οι παράγοντες που καθορίζουν τη ποσότητα φρούτων η λαχανικών που πρέπει να καταναλώνουμε εξαρτώνται από την ηλικία μας – δραστηριότητες μας και τη κατάσταση της υγείας μας. 




Η ποσότητα από φρούτα ή λαχανικά για του ενήλικες που περιέχεται σε ένα μικρό ποτήρι ή ένα μικρό ποτήρι χυμού ή ένα φρούτο (μήλο, πορτοκάλι, μπανάνα) μετρίου μεγέθους ή ακόμη ένα μικρό μπολ με σαλάτα θεωρείτε μια μερίδα. Προτιμότερο είναι τα λαχανικά να καταναλώνονται πριν το κυρίως γεύμα, καθώς μετά νιώθουμε χορτάτοι, οπότε και αποφεύγουμε να τρώμε περισσότερο.
























             Έκρηξη γεύσης σε ένα απίθανο βίντεο





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...